FAQ - Často kladené otázky

Môžem zmeniť alebo doplniť svoju objednávku?

Ak nebola objednávka spracovaná, môžete ju zmeniť alebo doplniť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Pripravte si prosím číslo objednávky.

Ako posielate obraz?

Obraz posielame už kompletne poskladaný a s úchytom na zavesenie. Aby sme zaručili, že vám príde obraz na plátne nepoškodený obalíme rohy obrazu, prekryjeme ho igelitovou fóliou a vložíme ho do pevného kartónového obalu, kde používame aj izolačné vrstvy.

Bude obraz pripravený na zavesenie?

Áno. Zašleme vám starostlivo zabalený kompletný obraz, ktorý bude mať pripravený aj úchyt na zavesenie. Stačí iba zavesiť.

Neprišiel mi potvrdzovcí e-mail. Čo mám robiť?

Môže sa stať, že e-mail zapadol do schránky reklamy alebo spam. Prosím skontrolujtie tieto priečinky. V prípade, že ste ho nenašli, napíšte nám. 

Môžem produkt vrátiť?

Áno, na vrátenie máte až 100 dní. Prečítaj si viac - 100 dní na vrátenie.

Ak máte viac otázok kontaktujte nás:

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz